Wspomaganie jako zadanie i wyzwanie dla osób i instytucji wspierających uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrektorów przedszkoli, szkół, placówek oświatowych

69,00 

Poprzednia najniższa cena: 69,00 .

Wspomaganie jako zadanie i wyzwanie dla osób i instytucji wspierających uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrektorów przedszkoli, szkół, placówek oświatowych.

- +

Opis

Wspomaganie jako zadanie i wyzwanie dla osób i instytucji wspierających uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrektorów przedszkoli, szkół, placówek oświatowych.

Szkolenie podejmuje temat wspomagania jako sposobu na podnoszenie jakości edukacji, budowanie profesjonalizmu nauczycieli i sprzyjanie rozwojowi całej społeczności szkolnej.
W trakcie tej prezentacji przyjrzymy się, czym jest wspomaganie, jakie są jego formy oraz jakie korzyści niesie nie tylko dla nauczycieli, ale i dla uczniów, rodziców i całego systemu edukacji. Dowiemy się, jakie są zadania instytucji i osób zaangażowanych w proces wspomagania przedszkoli, szkól i placówek, w tym ośrodków doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek.

Program obejmuje działania i zadania organów nadzoru pedagogicznego, zewnętrznego
i wewnętrznego (kuratora oświaty i dyrektora szkoły), instytucji (ośrodków doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek) oraz  osób wspomagających   (nauczycieli i specjalistów – psychologów,  pedagogów, pedagogów specjalnych, terapeutów pedagogicznych, nauczycieli wspomagających).

Uczestnik szkolenia  pozna sprawdzone i skuteczne metody diagnozowania pracy szkół
i placówek pod kątem wspomagania ucznia, rodzica i nauczyciela, oparte na badaniach naukowych oraz wieloletnim doświadczeniu nauczycieli, dyrektorów, ekspertów, pracowników nadzoru pedagogicznego.

Poznają Państwo przykładowe diagnozy, na podstawie których dyrektor planuje
i prowadzi działania rozwojowe,  w efekcie organizuje szkolenia i wspomaganie  adekwatne do zdiagnozowanych potrzeb nauczycieli.

Ponadto prezentacja zawiera informacje na temat nauczyciela wspomagającego: jego kwalifikacji, zadań, planowania pracy  i form współpracy z rodzicami oraz dokumentowania działań.

Powyższy materiał stanowi pierwszy moduł dotyczący wspomagania. W kolejnych nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty działań nauczyciela wspomagającego i pozostałych specjalistów w ramach udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Adresaci

Dyrektorzy, wychowawcy, nauczyciele pracujący w szkole, specjaliści, pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznej, doradcy metodyczni i konsultanci ośrodków doskonalenia nauczycieli.

Czas trwania:
4 godziny dydaktyczne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Wspomaganie jako zadanie i wyzwanie dla osób i instytucji wspierających uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrektorów przedszkoli, szkół, placówek oświatowych”